Serviceronde GevelBeheer Nederland

Serviceronde GevelBeheer Nederland

In navolging van de eerste successen bij Kumij is de serviceronde door GevelBeheer Nederland nu beschikbaar voor alle klanten van de Rollecate Groep.

Als gespecialiseerde servicepartner van Kumij en Rollecate is het verzorgen van een serviceronde door GevelBeheer Nederland opgenomen in alle aanbiedingen.

De aannemer en de opdrachtgever worden door deze serviceronde ontzorgt door:
- Ontzorgen (eind)gebruiker m.b.t. exploitatiefase.
- Verzorgen van gehele keten tot nazorg en onderhoud.
- Minder ad hoc meldingen.
- Beheersbaar blijven van kosten.
- Meerwaarde door focus van alle partijen op kernproces.
- Kwaliteitsbewaking.
- Verhogen tevredenheid door instructie eindgebruiker.

De serviceronde bestaat samengevat uit:
- het van binnenuit controleren van het functioneren (bediening, werking, sluiting) van de kozijnen en daar waar nodig bijstellen van hang- en sluitwerk,
- een algemene visuele inspectie van onder andere waterafvoerkanalen van de bewegende delen,
- het instrueren van de eindgebruiker,
- en tot slot worden de elementen voorzien van een onderhoudssticker.

De uitvoering wordt opgenomen in de projectplanning en éénmalig volledig verzorgd door GevelBeheer Nederland.